cro eng
Amputacija koja spašava život.

Restrukturiranje

Restrukturiranje

Brzina prilagođavanja tržišnim uvjetima proporcionalna je uspjehu društva. U cilju povećanja profitabilnosti i ponekad same održivosti društva, provedba restrukturiranja je ne samo potreba nego često i nužnost.

Restrukturirati znači preustrojiti, a odnosi se na značajne promjene na razini upravljanja kompanijom, financijama, promjene u organizacijskoj strukturi, poslovnim procesima, internim kapacitetima, ali i motivaciji zaposlenika. No najčešće razine provedbe su: financijsko - za poduzeća koja imaju problem s likvidnošću, operativno – usmjereno na povećanje efikasnosti poslovanja i strateško – s ciljem jačeg rasta.

 

Restrukturiranje je najčešće bolan proces, ali finalni rezultat opravdava agresivnije i dublje mjere i bolne rezove. Uspjeh restrukturiranja mjerimo po rezultatima koji će se ostvariti, kroz povećanu poslovnu uspješnost, kroz novi rast i razvoj, kroz povećanu produktivnost, ali i po novim radnim mjestima koja će se otvoriti, a ne samo zatvoriti.

Sveobuhvatnost procesa je izuzetno bitna i potrebna je podrška svih razina organizacije, prvenstveno vlasnika. Osim internih aktivnosti, ogromnu energiju treba posvetiti i okruženju: tržištu, postojećim vjerovnicima, te kupcima i strateškim dobavljačima.

Izuzetno je bitno da restrukturiranje bude vođeno od strane osoba, koje su taj proces već prošle i koje svojim iskustvom i energijom mogu odigrati ključnu ulogu u uspješnoj provedbi restrukturiranja.

Kako bismo od početka krenuli dobrim putem, provjerite ispunjavate li preduvjete za  uspješno restrukturiranje:

  • i menadžment i vlasnici svjesni su potrebe za radikalnim promjenama
  • menadžment je cijelo vrijeme uključen u proces
  • svi zaposlenici će biti suradnici u projektu

Mi smo spremni za najvažnije razdoblje vašeg poslovanja, a vi? Krenimo zajedno, mjeru po mjeru.

Spremni za novo poglavlje u poslovanju?
Želim promjene
  • Benefit 1
    Višegodišnje iskustvo iz prijašnjih procesa restrukturiranja.
  • Benefit 2
    Podrška u svim segmentima postupka - financijskom, operativnom i strateškom restrukturiranju.
  • Benefit 3
    Sveobuhvatan pristup pregovorima s financijskim institucijama, strateškim dobavljačima i ostalim dionicima.

Preporuke

  • Dalibor Janeš, član društva, La Bodega Mediterana d.o.o.
    Mirjana Tomašković je došla u Bodega grupaciju na mjesto financijskog direktora u jesen 2016.g. U dvije godine koliko je bila kod nas dala je izniman doprinos povećanju učinkovitosti i kvaliteti našeg svakodnevnog poslovanja. Za nju bez problema mogu reći da je jedna od profesionalaca u svom poslu, kod kojih osjetite da joj je posao užitak. Krasi je iznimno znanje,...
  • Hugo Baus, član Uprave, Obonjan rivijera d.d.
    Gđa Mirjana  Tomašković nam je kao financijski direktor tijekom zahtjevnog razdoblja poslovanja Obonjan rivijere bila oslonac i od neprocjenjive pomoći, i to ne samo u okviru njenih ovlaštenja već i šire. Bez nje bi odvijanje poslovnih procesa društva i obavljanje moje funkcije člana Uprave meni osobno bilo nezamislivo. Osobito bih istaknuo njezin angažman...
  • Krešimir Starčević, Stariji izvršni direktor korporativnih Pravnih poslova, korporativnih Investicija i investicijskog održavanja, Atlantic Grupa
    S Mirjanom Tomašković sam imao prilike raditi prije i za vrijeme mog profesionalnog angažmana u Upravi Hypo Alpe-Adria-Bank d.d. Zagreb. Kroz razdoblje od 4 godine koliko je radila za banku, Mirjana je odgovorno i profesionalno izvršavala svoje dužnosti na raznim upravljačkim pozicijama u banci i u povezanim društvima.  Za to vrijeme Mirjana je pokazala izvrsne pregovarač...
  • Leo Dolezil, član Nadzornog odbora, DINA-Petrokemija d.d.
    Mirjana Tomašković je više od pet godina bila moja bliska suradnica u mojem svojstvu člana Uprave i kasnije Predsjednika Uprave i to u razdoblju koje je bilo izuzetno teško za Dioki Grupu. Izazovi s kojima smo se suočavali bili su veliki i iscrpljujući, a vođenje društva bez kvalitetne podrške suradnika, koji su spremni i sposobni suočiti se s kompleksnim zadacima, bilo...
  • Karmen Pavlić, osnivač i vlasnik, Dječji vrtići Čarobna šuma i Didi
    Naš posao funkcionira kroz dvije tvrtke i tijekom izrade završnog računa zapali smo u poteškoće. Preko preporuke smo došli do tvrtke FI management i gđe Tomašković, koja je odmah našla vremena priskočiti u pomoć. Nakon svega tri radna sastanka i nekoliko telefonski razgovora problem je bio riješen i posao smo završili na najbolji mogući načina za naše tvrtke. Nakon...
  • Igor Šuper, direktor i vlasnik, ITAL-Opremanje d.o.o.
    FI management sam u proljeće 2014. godine, na preporuku osobe kojoj vjerujem, angažirao za vođenje financijskih poslova u društvu ITAL-Opremanje d.o.o. Na početku sam bio malo zatečen dubinom promjena koje su od tada uvedene u svakodnevne poslovne aktivnosti, kao i sveobuhvatnim i cjelovitim pristupom kako financijama tako i poslovnim procesima društva. S punim povjerenjem...
  • Mariusz Oprawka, Procurement Specialist, Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o., Plock, Poland
    Herewith I confirm the high efficiency of FI management and Mrs. Tomašković, professionalism and very high personal involvement in all the financial and operational issues connected with our business relations.

Kontaktirajte nas

Polja označena zvjezdicom ( * ) su obavezna.