Brzina prilagođavanja tržišnim uvjetima proporcionalna je uspjehu društva. U cilju povećanja profitabilnosti i ponekad same održivosti društva, provedba restrukturiranja je ne samo potreba nego često i nužnost.
Restrukturirati znači preustrojiti, a odnosi se na značajne promjene na razini upravljanja kompanijom, financijama, promjene u organizacijskoj strukturi, poslovnim procesima, internim kapacitetima, ali i motivaciji zaposlenika. No najčešće razine provedbe su: financijsko - za poduzeća koja imaju problem s likvidnošću, operativno – usmjereno na povećanje efikasnosti poslovanja i strateško – s ciljem jačeg rasta.
Restrukturiranje je najčešće bolan proces, ali finalni rezultat opravdava agresivnije i dublje mjere i bolne rezove. Uspjeh restrukturiranja mjerimo po rezultatima koji će se ostvariti, kroz povećanu poslovnu uspješnost, kroz novi rast i razvoj, kroz povećanu produktivnost, ali i po novim radnim mjestima koja će se otvoriti, a ne samo zatvoriti.
Sveobuhvatnost procesa je izuzetno bitna i potrebna je podrška svih razina organizacije, prvenstveno vlasnika. Osim internih aktivnosti, ogromnu energiju treba posvetiti i okruženju: tržištu, postojećim vjerovnicima, te kupcima i strateškim dobavljačima.
Izuzetno je bitno da restrukturiranje bude vođeno od strane osoba, koje su taj proces već prošle i koje svojim iskustvom i energijom mogu odigrati ključnu ulogu u uspješnoj provedbi restrukturiranja.
Kako bismo od početka krenuli dobrim putem, provjerite ispunjavate li preduvjete za uspješno restrukturiranje:
Mi smo spremni za najvažnije razdoblje vašeg poslovanja, a vi? Krenimo zajedno, mjeru po mjeru.